Zwrot towarów
Twoje zadowolenie z zakupów w sklepie internetowym www.renmilo.pl jest dla nas bardzo istotne. Zdajemy sobie sprawę, że czasami zakupiony produkt może nie spełnić Twoich oczekiwań, dlatego jesteśmy tutaj, aby proces zwrotu był możliwie najłatwiejszy i najwygodniejszy 😊
Które produkty można zwracać?
Każdy zakupiony u nas produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, jeżeli:
- Produkt nie został otwarty ani użyty i znajduje się w takim stanie, w jakim został dostarczony.
- Produkt jest w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi akcesoriami.
- Produkt nie jest uszkodzony.
Jak wygląda procedura zwrotu towaru?
1. Skontaktuj się z nami: W pierwszej kolejności prosimy o kontakt z nami pod adresem info@renmilo.pl lub za pośrednictwem formularza kontaktowego, abyśmy wiedzieli, które towary zamierzasz zwrócić.
2. Przygotowanie produktów: Zapakuj preparat w oryginalne opakowanie i upewnij się, że jest dobrze zabezpieczony. Umieść w paczce kartkę ze swoim imieniem, nazwiskiem oraz numerem zamówienia, abyśmy mogli zidentyfikować przesyłkę po jej otrzymaniu.
3. Wysyłka towaru: Wyślij towar w dowolnym paczkomacie (ich listę znajdziesz tutaj), podając kod "96248826". Lub na adres naszego magazynu: Shipmall, Areál Elitex, Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí.
Chcesz o coś zapytać? Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem info@renmilo.com. Możesz skorzystać z poniższego formularza ⤵️
Twój zespół renmilo.pl
Masz pytanie? Odpowiemy na nie. Należy dokładnie wypełnić poniższe dane.